26. 1. 2020.

Kako pronaći inspiraciju?


Anankiele dobro veče

O... Dobro mi došla!

Evo mene da opet kukam kako nemam inspiraciju :)

Ali lenjosti imaš na pretek :)

Mislim da je za pisanje potrebno određeno stanje svesti da bi se napravila komunikacija sa tobom. Već smo videli kako izleda kada pokušavam da pišem samostalno: kao pismena vežba iz srpskog jezika: gramatički besprekorno ali bezsadržajno.

Tu si u pravu. Ali samo delimično. Seti se svoje poezije - ja ti je nisam diktirao. Seti se prepiske sa Slobodanom. Ja se tu takođe nisam mešao.

Da li je zapravo potrebno da budem isforsirano zaljubljena da bih bila inspirisana?

Donekle. Kada si bila, kako sama kažeš, isrorsirano zaljubljena u tebi se budila želja za dokazivanjem celom svetu pa i tom nekom (ko te obično nije razumeo i ko je samo čekao da prestaneš da pričaš da bi te kresnuo). Ti to nisi primećivala i nazivala si takvo stanje svesti inspiracijom.

A šta sada?

Sada treba da dopreš do inspiracije u ovom mirnom i uravnoteženom stanju svesti. Odavno si shvatila da ti nisu potrebni unutrašnji lomovi da bi bila kreativna.

Slažem se s tobom. Ali htela bih da ponovo vodimo metafizičke razgovore, bez obzira na to što sam godinama govorila da hoću nešto novo, ne nešto što sam radila u životu.

Nedostaje ti punoća, osećaj punoće. Svela si se na svakodnevnicu.

Kako to da promenim?

Pa već si promenila. Potrebno je samo da doneseš doluku, a donela si je.

Da pišem ili da kucam?


Piši. To više voliš.

Нема коментара:

Постави коментар

Ukoliko želiš da komentarišeš postani član ovog Bloga. Sva pitanja su tu da bi smo na njih dobili odgovor :)